AEA: Haters y trolls del deporte

AEA: <i>Haters y trolls del deporte</i>

Hilaren 14an (osteguna), 18:30ean, Julián Casas, Iñaki Casas eta Erica Liquete lagun ditugula, aztertuko dugu ea gaur egungo gizarteari nola eragiten dion fenomeno berri bi horien esku-hartzeak, bereziki kirol arloan; eta ea zer eragin duen pertsonek —kirolariek— eta erakundeek —klubek, elkarteek...— «jarraitzaile» mota berezi horrekin duten harremanean.

Interneten, troll edo hater bat da iraintzen edo mehatxuka aritzen den edo umorea norbaiti kalte egiteko asmoz erabiltzen duen pertsona bat.
Bizitza errealean bullying izenez ezaguna den hori egiten duten pertsonen antzekoak dira.

Julián Casasek mintzagai izango ditu hater («gorrotatzaile») eta troll horiek, kirolaren alorrean. Bereziki, sare sozialetan famatu direnetik duten eraginaz arituko da.

Era berean, ikusiko dugu zer-nolako erreakzioak izaten dituzten protagonistek eraso baten aurrean, eta zer gomendio ematen diren horietako batek zuzenean edo zeharka eragiten digunean.

Azkenik, etorritakoei bi gogoeta aurkeztuko dizkiegu:
1. Fenomeno berria da? Ala, besterik gabe, sare sozialek eta hedabide berriek oihartzuna eman diote betidanik existitu izan den fenomeno bati?
2. Nola joka dezakegu, horrelako jokamoldeak desaktibatzeko?

Gai eztabaidagarriak, kirol esparrua gainditzen dutenak. Gai horiek lantzen lagunduko digutenak:
- Julián Casas, Fundación Patrocina un Deportista fundazioko presidentea eta CEO bazkide zuzendaria, enpresa sareen (networking) eragilea, @patrocina1depor ekimenaren sustatzailea. @Grupo_ROS taldeko kidea.
- Iñaki Casas, komunikazioaren eta kirolaren zale amorratua. Komunikazioko eta protokoloko aditua.
- Erica Liquete, UKomunika komunikazio agentziaren sortzailea. Estadio Fundazioaren sare sozialak kudeatzen ditu.