Mendi Martxak: Portalet (Francia)

Mendi Martxak: Portalet  (Francia)
Mendizaletasunean hasi nahi baduzu, jendearekin ibili nahi baduzu... irteera hauetan parte hartzeko aukera ematen dizugu. Kontuan izan ezazu ibilbidea egin ahal izateko sasoi puntu bat behintzat behar dela.

Martxoak 23 (larunbata): Portalet (Francia) - Elurretako Erraketak
Lehenengo aldi honetan, Estadio Fundazioak jende danori begirako zailtasun fisikoak dituen ekintza bat eskeintzen digu, formazio egun bat ere izanik. Gure giden esperientziaz baliatuta hainbat toki izkutu bisitatuko ditugu. Xendasaletasunaren antza duen egun bat izango da desnivel gutxiren eta gozatzeko aukera ikaragarria.

Elurraren kalitatea eta segurtasuna, hotza, Haizea eta eguzkiaren menpe dago. Horregatik, ibilbidea aurreko egunetako baldintzen arabera aukeratuko da. Xendazaletasunaren perfila izango, desnivel murritzeko irteera baina inguruko ikuspegi zoragarriez gozatzeko aukera izango duena.

Tenako bailararen iparraldean kokatuta dago Portalet, Aragoi (Huesca) eta Frantziaren arteko muga naturala izanik.

Gutxienezko adina: 14 urte
Irteera ordua: 6:30
Itzulera ordua (gutxi gorabehera): 20:30
Izen-ematea: Estadioko harrera lekuan; edo, abonatua baldin bazara, 945131345 telefonora deituta, edo Estadio Online webgunearen bidez, irteeraren aurreko asteazkeneraino edo toki guztiak bete arte. Ez da dirua itzuliko irteeraren aste berean, eta data, helmuga edo ibilbidea eguraldiaren gorabeheran egokitu ahalko dugu.
Taldeak: Gehienez 45 lagun, irteerako
Prezioa: 23 € Estadio Fundazioko abonatuentzat, eta 28 € abonatugabeentzat. Prezioan sartuta daude bide-erakusleak eta garraioa. Elurretako Erraketak, Iraupen Eskia eta Alpinismoan Hastea jardueretan, prezioan ez dago sartuta erraketen, eskien, makilen, kaskoaren, pioletaren eta kranpoien alokairua.

Federatzea gomendatzen dizugu (kirol asegurua ematen dizute).

Deskarga itzazu aholku praktiko hauek (mendi irteera ondo prestatzen lagunduko dizute).

Hau da irteeren egutegia denboraldi honetan:

DataTokiaAbonatuaEz abonatua
Mai/25Sierra de Rozas (Cantabria) 18 €23 €
Eka/22-23Anillo Picos de Europa – Poncebos-Fente Dé (Asturias-Cantabria) 118 €138 €
Uzt/15-22Experiencia Dolomitas – Anillo Zoldano (Italia) 840 €840 €