2018ko udako izen-emateak - Haur nahiz gazteentzako jarduera eta ikastaroetarako

Uda honetarako eskaintzen ditugun ikastaroetakoren batean parte hartu nahi baduzu, eman izena harrera lekura etorrita, 945131345 telefonora deituta edo Estadio Online webgunearen bidez, ezarritako epeen barruan.

Uda honetarako eskaintzen ditugun ikastaroetakoren batean parte hartu nahi baduzu, eman izena harrera lekura etorrita, 945131345 telefonora deituta edo Estadio online webgunearen bidez, tokiak bete arte, ezarritako epeen barruan.

Deskargatu 2018ko udako egitaraua

Gogoan izan: udako programako jardueretarako norbaiten izena emateko, ezinbestekoa da pertsona hori Estadio Fundazioko abonatua izatea.

- Igeriketa eskola:
- txikiak eta 8. mailakoak: maiatzaren 7an (astelehena), 14:00etatik 19:00etara, telefonoz soilik: 945131345 (guztira 6 linea daude).
- kimuak eta loinak: maiatzaren 8an (asteartea), 14:00etatik 19:00etara, telefonoz soilik: 945131345 (guztira 6 linea daude).
...eta, maiatzaren 9tik (asteazkena) aurrera, Judizmendi igeriketa klubaren bulegoan, astegunetan, 17:30etik 19:30eraino, tokiak bete arte.

- Haur nahiz gazteentzako jarduera eta ikastaroetarako (Estadio campusa, Jolastokia udalekuak, triatloi eskola, Kirola Euskaraz, haurrentzako gurpil-lerroko patinajea, tranpolin jauziak, skatea, Sport&English, surfa eta haurrentzako hondartza boleibola): maiatzaren 10ean (osteguna), 10:00etatik aurrera, 945131345 telefonora deituta soilik (6 linea daude); eta 13:30etik aurrera, baita ere harrera lekuan eta Estadio online webgunean, harik eta tokiak betetzen diren arte.

- Gainerako ikastaroetarako, ekainaren 5ean (asteartea), 10:00etatik aurrera 945131345 telefonora deituta soilik (6 linea daude); eta 13:30etik aurrera, baita ere harrera lekuan eta Estadio online webgunean.

De acuerdo con la normativa española y europea sobre protección de datos personales, te informamos que los que nos facilites y cualesquiera otros generados durante el desarrollo de la relación que mantengamos contigo, serán tratados por la FUNDACION ESTADIO para mantener el contacto y la comunicación, gestionar los programas, actividades, sesiones sueltas, escuelas deportivas y cursos a los que te inscribas y remitirte información nuestras actividades. En las actividades y eventos que organicemos, se podrán hacer fotografías y/o videos que podrán ser publicados en nuestra página web, en nuestros perfiles en cualesquiera redes sociales, así como en youtube y en nuestra revista, folletos, programas, carteles y demás papelería para informar sobre el evento/actividad, documentarlo, y formar parte de la memoria fotográfica/videográfica del mismo. El tratamiento de tus datos se basa en tu consentimiento y en nuestro interés legítimo. Comunicamos datos a terceros. Hacemos transferencias internacionales de datos. En determinadas actividades se pueden tratar datos especialmente protegidos. Puedes acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se detalla en la información adicional y completa que puedes ver en la página web o en la información adicional que nos puedes solicitar y te entregaremos o remitiremos por e-mail que rogamos leas detenidamente.