ESTADIO, 85. zenbakia, 2017

Hemen duzu, ESTADIO aldizkariaren zenbaki berrian, Estadio Fundazioko informazioa (berritasunak, informazio praktikoa, kirolariak, klubak...), eta gure garaiko gizartean eta kulturan kirolak duen balioari buruzkoa. Urtean lau zenbaki argitaratzen ditugu —martxokoa, ekainekoa, irailekoa eta abendukoa— eta etxera dohainik eramaten dizkigu abonatuei eta jaso nahi duten guztiei.

Eskuragarri dago bertsio elektronikoan ere. Barruan dakartza pertsona eta erakunde interesgarriei egindako elkarrizketak, albiste diren gaien analisiak, astialdian mugitzeko aukerak, berrikuntza kulturalak aurkezten ditu, ezaguera zabaltzen du... betiere, elementu bakar baten inguruan: kirola, haren kultura balioa eta haren gizarte ahalmen itzela.

Kolaboratu nahi baldin baduzu —argitaratzeko moduko interesa duen kirol informazioa bidaliz— edo harpidedun izan nahi baduzu, idatz iezaguzu testu labur bat ESTADIO helbidera, eta adieraz itzazu zure izen-abizenak, papereko postarako helbidea eta telefonoa.

Etxean postaz jaso nahi baduzu (edo jasotzeari utzi nahi badiozu), edo gainera online bertsioa eskuratu nahi baduzu eta eduki berriak argitaratzen diren aldiro abisua jaso nahi baduzu, bidal iezaguzu mezu bat ESTADIO helbidera.