Mendi Tour Vital 2019

Martxoaren 4, 6, 7 eta 8, Gasteiza itzuliko da Mendi Film zinemaldia, bere film hoberenen hautapen batekin.

Vital Fundazioaren aretoan (Dendaraba dendagunean) izango da, martxoaren 8a arte, egungo mendi eta abentura film hoberenaren hautapen bat. Mendi Tour Vital ekitaldiak Arabako hiriburura dakartza, Vital Fundazioaren eskutik, Bilbon egindako azken Mendi Film zinemaldiko ekoizpen nabarmenenak. Emanaldiak martxoaren 4an, 6an, 7an eta 8an izango dira, bi saiotan: 18:00etan eta 20:00etan.

Gasteizek berriz ere gozatuko du mendi eta abentura zinemarik onena. Mendi Tour Vital ekitaldiak, bere zortzigarren urte honetan, azken Mendi Film zinemaldian kritikak eta ikusleek nabarmendutako filmak emango ditu.

Sarreraren prezioa 5 euro da saioko; edo 3 euro saioko, Estadio Fundazioko abonatuentzat, sarrera Estadioko harrera lekuan erosiz gero.

Sarrerak Estadio Fundazioaren harrera lekuan salduko dira (Cervantes ibilbidean), astelehenetik ostegunera 9:00etatik 13:30era eta 16:00etatik 19:30era, ostiralean 15:00ak arte; edo 16:00ak arte, emanaldien egunetan.

Sarrerak Vital Fundazioaren egoitzan ere erosi ahalko dira (Sokaren etxean), astelehenetik ostegunera 8:30etik 14:00etara eta 16:30etik 19:00etara (ostiralean, goizez bakarrik); edota Vital Fundazioaren aretoan emanaldien egunetan, 17:15etik 17:55era (aretoko tokiak bete arte).

Sustapena egingo dugu Twitterren, Facebooken eta Instagramen, otsailaren 25eko 10:00etatik hasi eta otsailaren 28eko 12:00ak arte. Parte hartzea dohainik da, eta nahitaezkoa izango da Estadio Fundazioaren kontua (@festadio) Twitterren jarraitzea, edo zaleen orria (Facebook.com/fundacionestadio) Facebooken, edo dagokion kontua (Instagram.com/Facebook) Instagramen. Lehiaketan parte hartzeak berekin dakar lehiaketako oinarriak onartzea. Zozketa egindakoan, sustapenetik saridun atera direnak nor diren ikusi ahalko duzu.

Mendiko eta abenturako zinemaren luxuzko programa!

+info