Itxinako karst-a

Estadio fundazioaren mendi-ibiltaritza kanpainaren denboraldia bukatzeko, gure inguruneko lekurik ikusgarrienetako eta ondare mitologikorik gehien dutenetako bat. Urte guztian zehar gustura dastatu dugun pastel bati ginda ipini nahi izan diogularik, oraingoan Itxinara joateko aukera eman dugu, nabarmentzekoa baita bertako lur gorabeheratsuagatik eta erraza delako bertan galtzea.

Nahi al duzu pixka bat gehiago ezagutu inguratzen zaituen natura-ingurunea, mendi-ibiltaritza egiten hasi, beste jende batekin ibili, ibilaldi nordikoa egin, edo mendizaletasuna…?

Irteeraren Argazki-galeria.

Eguraldi ona izan genuen lagun jardunaldi osoan, nahiz eta, mitoak agindu bezala, Marik guretzat bazituen prest hodeiak, mehatxari handik gertuko Anboto inguruan. Zeharkaldia biribilean egin genuen, Lekanda mendiaren inguruan, Pagomakurreko aparkagunean hasi eta Arrabako landetara hurbilduz.

Jandakoan, lapiazeen ingurunea, teknikoagoa, zeharkatu genuen eta Atxularren begi ikusgarrira iritsi ginen; han geldialdi bat egin genuen argazki batzuk ateratzeko. Ondoren, bideari jarraitu gintzaizkion, Pagomakurrera itzultzeko, eta han genuen autobusa geure zain.