Deskontuak

Arabatik kanpo ikasten ari bazara edo familia ugariaren agiria badaukazu, deskontuak izan ditzakezu Estadioren urteko kuotan.

Mendekotasunagatiko deskontua

2. edo 3. mailako mendekotasuneko egoera onartua dutenek, Estadion, % 50eko deskontua goza dezakete urteko kuotan (ezin da metatu ikasle deskontuarekin edo familia ugariarenarekin). Aski duzu harrera lekura ekartzea mendekotasun horren egiaztagiria, Gizarte Ongizaterako Foru Erakundeko Orientatzeko eta Balioesteko Zentroak emana.

Ikasleentzako deskontua:

Baldin eta, 16 eta 25 urte bitartekoa izanda, Arabatik kanpo ikasten ari edo bizi bazara eta horregatik Estadioren instalazioak ezin badituzu erabili nahiko zenukeen beste, urteko kuotaren erdia bakarrik ordaintzeko aukera eskaintzen dizugu.

Zure 2019eko kuotan % 50eko deskontua izateko, hurrengo hau egin behar duzu:
- 18/19 ikasturterako ikasketen matrikularen kopia entregatu, eta harekin batera originala erakutsi.
- Arabatik kanpo bizitzen egotearen ziurtagiria entregatu. Hori izan daiteke edo ikastetxe nagusiaren zein egotetxearen ziurtagiria, edo erabiltzen duzun etxebizitzaren kontratuaren kopia —originalarekin batera—, den delakoan zeure datuak agertzen direla, edo bizi zaren herriko Udalak egindako ziurtagiria.
- Dokumentazio hori Harrera-gunean entregatu, azaroaren 2a eta abenduaren 31 bitartean.

Gogoratu, tramite horiek urtero egin behar dituzula, aurreko urtean ere deskontua eduki izanaz gain. Azken orduko presekin ez ibiltzeko, hasi zaitez dokumentazioa ikasturte hasieratik prestatzen.

Beste alde batetik, izan gogoan truke-harremana dugula Arabatik kanpoko beste elkarte batzuekin. Horrenbestez, etxetik kanpora ere kirola egin nahi baduzu, beharbada instalazioren bat eduki dezakezu gertu zuretzat ateak irekita.
Kontsultatu hemen: Beste elkarte batzuekiko truke-harremana

Familia ugariari dagokion deskontua:

Fundación Estadio Kirol Elkarteak % 10eko deskontua egiten du familia ugariaren agiria duten abonatuen kuotan. Egoera horretan bazaude eta oraindik ez baduzu eskatu, egizu Harrera-gunean, familia ugariaren agiri eguneratuaren kopia entregatuz, originalarekin batera. Beste alde batetik, 2018an ere deskontua egin bazitzaizun eta agiriaren muga aurtengo urtea izan bada, gogoratu orain berritu egin behar duzula eta Harrera-gunean entregatu agiri eguneratu berriaren kopia.